سرپرست فدراسیون فوتبال می‌گوید علاقه‌ای به صحبت کردن درباره انتخابات فدراسیون ندارد، چراکه این اتفاق فضا را ناعادلانه خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نایب رییس فدراسیون فوتبال می‌گوید که پروژه فیفا فوروارد ایران تصویب شده و باید فیفا کارهای مربوط به پرداخت پول را انجام بدهد.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران معتقد است مسیر درستی را برای ایجاد ساختار مالی در باشگاه‌ها پیش گرفته‌اند.
وزیر ورزش و جوانان به موضوع پذیرفته نشدن انتخابات فدراسیون ژیمناستیک ایران از سوی فدراسیون جهانی این رشته ورزشی واکنش نشان داد.
رئیس هیئت فوتبال مازندران به غیبت نمایندگان فدراسیون در جشن قهرمانی پرسپولیس واکنش نشان داد.
مدیر و مربی اسبق تیم‌های ملی ژیمناستیک گفت: رییس هیات استان تهران بودم اما هیچ اطلاعی از اساسنامه تصویب شده در فدراسیون جهانی نداشتم یا من را دعوت نکردند یا مخفیانه کارهایی کرده‌اند.
رئیس فدراسیون فوتبال، توضیحاتی اجمالی درباره روند ورود سیستم کمک داور ویدئویی ارائه کرد.
رئیس اسبق فدراسیون کشتی گفت: تمام این کارهایی که امروز در فدراسیون کشتی انجام می‌گیرد را دوست داشتم انجام دهم، اما در آن زمان بودجه‌ای به این شکل در دست نداشتم و فرصت هم برایم باقی نماند.
نایب رئیس زنان فدراسیون تیراندازی گفت: کارهای لازم برای اعزام به جام جهانی هند انجام شده است و به احتمال ۹۰ درصد تیراندازان عازم مسابقات می‌شوند.
سخنگوی فدراسیون کشتی تاکید کرد: با توجه به کارهای خوب و ماندگاری که طی سال‌های گذشته در زمان ریاست علیرضا دبیر انجام شده و بسیاری از کارها نیز نیمه تمام مانده است، معتقدم علیرضا دبیر قطعا در انتخابات حاضر می‌شود.
رئیس فدراسیون جودو گفت: شرایط تعلیق را به فرصت تبدیل کرده و کارهای زیربنایی خوبی انجام شد و بر همین اساس دو نماینده در المپیک ۲۰۲۴ پاریس خواهیم داشت.
رئیس فدراسیون جودو گفت: شرایط تعلیق را به فرصت تبدیل کرده و کارهای زیربنایی خوبی انجام شد و بر همین اساس دو نماینده در المپیک ۲۰۲۴ پاریس خواهیم داشت.
عضو سابق کمیته فنی فوتبال در واکنش به اظهارات اخیر رئیس فدراسیون گفت: در شرایطی که هیات رئیسه فدراسیون کاره‌ای نیست، مهدی تاج با سرمربی بعدی تیم ملی به توافق رسیده است.
رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: اگر به رشته هایی مانند قایقرانی توجه شود قطعا کارهای بزرگ تری صورت خواهد گرفت، رشته های هستند که می بازند ولی حواله خودرو می گیرند.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: فدراسیون برای انجام بسیاری از کارها نیازمند همکاری همه جانبه از سوی تمامی عوامل و بازوان خود از جمله هیأت‌های کشتی است.
سرپرست فدراسیون شمشیربازی ضمن اشاره به اولویت‌های کاری‌اش، بر مهیا کردن شرایط برای برگزاری انتخابات فدراسیون تاکید کرد و گفت: تصمیمم حضور در این انتخابات است.
دبیرکل پیشین فدراسیون فوتبال گفت: تیم جدید آمده و باید این اختیار را داشته باشند هر کسی را می‌خواهند به عنوان دبیرکل معرفی کنند. در این مدت کارهای سخت زیادی داشتیم
مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد که به خاطر نیمه کاره ماندن کارهایش در این باشگاه به انتخابات فدراسیون فوتبال ورود نکرده است.
این کارها با مسوولیت ملی تطابق ندارد. یعنی اگر کسی حتی با دستگاه داخلی مشکلی دارد، این موضوع را به مرجعی بین‌المللی بگوید، حتما با مسوولیت‌های ملی تناقض دارد.
روز آینده میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال به همراه حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون برای انجام یک سری کارهای مقدماتی به سوئیس سفر خواهند کرد.
کمتر از ۴۰ روز مانده به رقابت های جهانی صربستان، جلسه علیرضا دبیر و اعضای کادرهای فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی در محل فدراسیون کشتی برگزار شد.
مالیات‌ستانی از کارتخوان‌ها، قانون مجلس است
پدری دخترش را به گورستان کشاند تا طلسمش باطل شود
اینکه می‌گویم خستگی از تنم در آمد این بود که با ابقای سه تن از اعضای هیئت رئیسه روند قانونی هیئت رئیسه پیش می‌رود و از این پس می‌توانیم کارهای خودمان را انجام دهیم
انتخاب همزمان میرغفاری برای فروش بلیت ها که می تواند یک منبع درآمد خوب برای فدراسیون و یک محل مناسب برای گرفتن امتیاز باشد و دخالت دادن او در کارهای اجرایی حوزه دبیرکل آن هم در آستانه برگزاری مجمع مشکوک به نظر می رسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ